Педагогічне есе

   "Роздуми про освіту в Україні та особливості викладання математики в ПТНЗ"
        Те, що  освіта  в  Україні  потребує   змін   не   вимагає   доказів. Насамперед потрібна    гуманітаризація   освіти,   яка   відкриє   перспективу   справжнього демократизму навчального  процесу. Основою навчання має бути рівноправний діалог між вчителем та учнем.
Освіта має набути інноваційного характеру, тобто повинна готувати людину до постійного сприйняття протягом життя змін. Сума знань, що надається учневі, має велике значення, але це не самий важливий критерій навчання. ТРЕБА НАВЧИТИ ВЧИТИСЯ – ЦЕ ГОЛОВНЕ!
Таким чином, основне завдання кожного вчителя – навчити дітей вчитися, прищепити їм інтерес до знань, прагнення самостійно збагачуватися ними. І тут важливо все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування.
Більше 20 років я працюю викладачем математики в Центрі, і кожного року я зустрічаю першокурсників з хвилюванням і надією, так як  успішність залежить від того, з якими знаннями вони прийшли до нас зі школи. Як правило це  діти, які не хочуть і не вміють вчитися. На першій зустрічі з ними на уроці, я  цитую їм слова Маркушевича: « Хто з дитинства вивчає математику, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує в собі наполегливість у досягненні мети».

Я не соромлюся сказати учням, що дуже люблю математику і хочу, щоб вони також її полюбили, і буду намагатися все для цього зробити. На своїх уроках, я не лише намагаюся забезпечити кожному учню базову математичну підготовку, але й роблю акцент на диференціації навчання,використовую принцип профеcійної спрямованості, сприяю розкриттю творчого мислення дітей, зацікавлюю їх своїм предметом завдяки використанню інноваційних технологій. Всі це  надає мені змогу, не лише здійснювати свою професійну діяльність, але й бути гуманним, уважним викладачем, що не «сухо» викладає свій предмет, а який живе ним і хоче поділитися своєю пристрастю з учнями. А як працюєте Ви? 

Немає коментарів:

Дописати коментар